QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 november 2013

Inte så god iheller

Provinsens närbutik annonserar att det kommit fyra nya färdiga desserter på marknaden, bl a crema catalan, en av mina favoriter. Jag letade och letade i affären både bland mejeriprodukterna och i desserthyllan men icke. Till slut var jag tvungen
att fråga en av de anställda: den stod i fiskdisken!

En smula otippat om man säger.

11 kommentarer:

  1. VAd är det för nåt egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typ creme brulee med lite apelsinsmak :-)

      Radera
  2. Aj då... Hoppas den motsvarade förväntningarna trots den något udda placeringen!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon, nu börja jag återhämta mig

    SvaraRadera
  4. Brukar ofta få leta efter saker i butikerna jag handlar i...kaffefilter ska ju tex finnas i kaffehyllan..tycker jag och många med mig..men i många affärer jag besökt ligger dessa filter i "övrigt hyllan" :(

    Hur som helst...tur du hittade det..även om det var med lite hjälp.

    SvaraRadera
  5. :-))
    Måste googla och kolla vad det riktigt är!

    SvaraRadera
  6. Oväntad placering. Vad blev det för betyg?

    SvaraRadera

Ja, och...?