QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 oktober 2013

Wrooom

Jag kan faen inte höra skillnad på granne ett' sin centrifug och granne två' sin motorcykel, det låter likadant. Jag har en också en känsla av att granne två' inte hade blivit sådär hänryckt av glädje om jag sa att hans motorcykel låter som granne ett' sin centrifug, så jag ska inte säga nåt om det till honom. Däremot tror jag att granne ett' hade flinat lipglossen av sig om jag sa det till henne.

4 kommentarer:

  1. Prova och se vad det blir för reaktion. Kan det kanske vara värt ;-)

    SvaraRadera
  2. Ibland får man välja sina ord men ibland kan det också vara värt det, att låta dem bli sagda. Speciellt om lipglossen flinas av. :)

    SvaraRadera
  3. Tror som du att du hittat absolut rätt i din analys angående MC-ägarens reaktion där :)

    SvaraRadera

Ja, och...?