QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 oktober 2013

På teve

Vaffellukta ligger tung over huset i påvente av fem kompiser til Maken.
 De spiller dart en gang i måneden, og vaffler er en selvfølge.
Själv drar jag mig tillbaka till TV:n uppe för att se ifatt lite program efter min
vistelse i Skåne (jepp, jag har varit hos DarlingMams). "Bron" är förstevalget.
 Antingen älskar man den eller så avskyr man den, och jag gillar den alltså skarpt.
 Sen ska jag se "Projekt Runway",  jag är en glad amatör jämfört med deltagarna där.
 
På tal om "Bron", visst är titelspåret underbart?

 
Choir of Young Believers

1 kommentar:

  1. Jag tittar alltid på Project Runway. Men Bron har jag bara sett första avsnittet av.
    Tyckte den kändes lite seg. Men jag ska kanske ge serien en ny chans iallafall.

    SvaraRadera

Ja, och...?