QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 oktober 2013

Litt av hvert

För exakt tre veckor sen på dagen skrev jag här i bloggen om att jag ville ha tag
i en lång röd yllekappa, och att vi skulle äta fårikål. I dag sitter jag här med en
ny röd kappa i garderoben och fårikål i grytan igjen. Otroligt! 
Kappan fick jag tag i en tantaffär här i stan, tänk det
 trodde jag inte skulle vara möjligt, men det var det!
 
Snyggare på mig än på hängaren
 
Ikväll ska vi på den nya operan och se "Le Grand Macabre":
 
 
Hoppas det har slutat regna så in i baljan tills då.
Men först nu en fika med bästa Skagengänget!

10 kommentarer:

  1. Du kommer att glida in på Operan i din nya fina kappa, jag ser dig framför mig!
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. SAGOLIK färg på dig, så snygg! Passar mer än perfekt till ditt fina hår :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig kappa! Stort gilla på den :)

    SvaraRadera
  4. Är det en yllekappa? Snygg! Med handskar, schal och något snyggt på huvudet blir du tjusigasre än drottningen!

    SvaraRadera
  5. Härlig kappa, den passar dig

    SvaraRadera
  6. hm opera har jag aldrig varit på

    SvaraRadera
  7. Röd kappa och opera - svulstigt ska det vara!

    SvaraRadera
  8. Röda kappor är toppen! Man blir glad av dem :-)

    SvaraRadera

Ja, och...?