QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 oktober 2013

Hämska minnen

När jag låg på sjukhuset efter att precis ha fått Sonen fick jag den ena kvällen en liten tjusigt spritsad "ros" med det jag uppfattade som chokladmousse. Jag gladde mig väldigt till denna ljuvliga lilla avslutning på kvällskäket (jag gillar ju choklad).

Herreguden sicken nertur när jag insåg att det var leverpastej.....

9 kommentarer:

  1. Hihi...Man kan bli lurad!

    SvaraRadera
  2. En vän till mig gjorde tvärtom - hon fick vad hon trodde var en liten elegant ägg-och-sill kanapé. Fast det var marsipan.

    SvaraRadera
  3. Vilken mardröm och fasa :-) Tänk dig den till kaffet...

    SvaraRadera
  4. Haha! Förlåt att jag skrattar, men jag kan riktigt se den minen när du upptäcker att rosen är av leverpastej, och inte choklad. Fick mig ett gott skratt. Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härinne får man skratta så mycket man bara orkar åt mina fadäser och misstag! Det är meningen med den här bloggenn :-)

      Radera
  5. Uuuuäähhh. Inte för att jag tycker illa om leverpastej i lagom doser, men när hjärnan ställt in sig......gahhhh....kramar

    SvaraRadera
  6. Åh m.m.m JAM JAM till kaffet:)

    SvaraRadera

Ja, och...?