QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 september 2013

Lalalalalaaaa

Fredag. Er det ikke deilig med helg? I dag har jag traskat en runda runt golfbanan, det tar nästan en timme. Sen sjöng jag för full hals i bilen med Agnetha Fältskog på väg hem. Jag tror jag sjunger lite för lite, ska försöka bli bättre på det, känner jag.

Vi har inget inplanerat den här helgen, det är faktiskt ganska skönt. Ikväll skulle Maken egentligen åkt till en kompis, men kompisen är stenförkyld, så det sket sig. Imorgon hade vi en grekisk kväll inplanerad med bästa Skagengänget, men alla kunde inte, så det blev utsatt. Nästa lediga lördag som alla kan blev i slutet av november! Sånn er det att ha ett aktivt liv.

Så Maken och jag får försöka bli färdiga med köket, det ska sättas upp mer kakel, fogas, sättas upp ljus och sättas knoppar på skåp och lådor.

Du då? Sjunger du i bilen?

8 kommentarer:

  1. Jag sjunger när jag diskar. Det går lite lättare då och är inte lika tråkigt. =)

    SvaraRadera
  2. för full hals! Ingen hör i bilen men man kan visst se rätt så skoj ut när man sitter i en bil kö....

    SvaraRadera
  3. Om jag är ensam i bilen händer det...

    SvaraRadera
  4. Sjunger i bilen och i duschen. Sjunger är väl förvisso lite synd att kalla det, jag kan inte ta en ren ton, men jag låter mycket i alla fall. :-)

    SvaraRadera
  5. Sjunger och visslar i stort sett var jag än går o står... :-)
    Mest visslar.

    Kram och finfin helg till dig!

    SvaraRadera
  6. Sjunger ju inte alls jag..slutade i årskurs 5 med sådant..vet inte varför..fast jag sjöng en gång i skolan härom månaden där jag arbetar..ja må du leva..för en liten tjej som inte skulle förstå varför inte jag sjöng..så jag sjöng så att färgen på väggarna i klassrummet föll till golvet..men va gör man inte för de små ;)

    Ha en skön helg nu.

    SvaraRadera
  7. Sjunger inte alls lika ofta i bilen nu som då sönerna var yngre. Jag sjunger mest i köket. Jag bara slappar idag.

    SvaraRadera
  8. Är jag ensam i bilen så sjunger jag!

    SvaraRadera

Ja, och...?