QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 september 2013

Jag har måååånga

Jag gillar stora rymliga handväskor (baglady? haha, nejdå), men det börjar att bli knivigt att hitta grejer i den. Jag har liksom inte tålamod att gräva så himla mycket längre utan langar upp det ena efter det andra i jakten på det jag ska ha tag i. Därför har jag ganska mycket grejer i rött, för jag inbillar mig att det ska vara lättare. Det är det inte. Nu slår det mig att en pannlampa kanske inte hade varit så dumt. För en ficklampa måste jag ju hitta i väskan innan jag börjar leta efter det jag faktiskt är på jakt efter. Kanske man skulle ta och pimpa en pannlampa lite?

7 kommentarer:

  1. Eller så slutar du använda stora väskor och skaffar många små istället. En väska för varje pryl du bär runt på. Skriv upp i mobilen vad du förvarar i vilken väska.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar stora handväskor, men jag vill ha fack i dem. Fack där jag kan stoppa saker som annars bara far omkring

    SvaraRadera
  3. Eller så skaffar du en jacka med större fickor så slipper du väska helt o hållet ;)

    Men det är ju en smaksak förstås.

    Ha de bäst nu.

    SvaraRadera
  4. Det gäller att välja rätt väska! Jag har själv några stycken och har lärt mig att fodrets färg spelar stor roll. Så numera väger jag alltid in det när jag väljer väska...

    SvaraRadera
  5. Du ska ha en liten väska inuti den stora - då hittar man!

    SvaraRadera
  6. Köp en insats till handvästan - så smarta!

    SvaraRadera

Ja, och...?