QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 september 2013

Att skrämma små barn med

Skagendamen med den onda tåen tog ett forrykende godt bilde på mig där jag sitter i ett skuggigt hörn i barnepoolen med en whiskey på bassängkanten (näe, jag kommer ALDRIG att lägga ut det här på bloggen). Det blev så bra att jag skickade till DarlingMams och Sonen. DarlingMams tyckte jag såg ut att ha det jättebra, medan Sonen torrt kommenterade följande: "se där ja, vilken förebild!"

"Se och lär," svarade jag.

3 kommentarer:

  1. Hahaha!!!
    Jooo, lägg ut bilden!! Vill se!! ;)

    (Du kan ta bort det förra inlägget om det kom något!? Råkade klicka fel.)

    SvaraRadera
  2. JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Visa!

    SvaraRadera
  3. En whiskey? Ett bra föredöme enligt mig ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?