QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 augusti 2013

Vennedrøm

En god vän berättar att han drömt att jag var med i ett cykellopp, och att han och frun var så himlans imponerade av hur duktig jag var på att växla och ta kurvorna perfekt. Men när andra deltagare faktiskt vek åt sidan och släppte förbi mig förstod han att det inte kunde vara sant, och vaknade.

Pöh........jag som rider min elcykel som en gudinna....

8 kommentarer:

  1. :) Hyggelig at noen drømmer om en ansett da...

    SvaraRadera
  2. Ha ha kanske blir sanning en dag, bra träning med elcykeln :)

    SvaraRadera
  3. håller med ovan bra träning det där kanske skulle anamma den :)

    SvaraRadera
  4. Smart att motionera när man sover!

    SvaraRadera
  5. Jeg tror vennen din er sanndrømt;-) Bergljot

    SvaraRadera
  6. Ibland önskar jag att jag hade en elcykel här i Ystad också.

    SvaraRadera
  7. Elcykel é bra det...själv funderar jag på inköp som vanligt av cykel..men..nä..orka liksom..har ju spårvagn utanför fönstret..avvaktar lite till. ;)

    Ha så fint nu..det är Lördag :)

    SvaraRadera

Ja, och...?