QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 augusti 2013

Småplock igen bara

Gurimalla vad vi jobbat med/i det nya köket! Jag har torkat av allt innan jag satt in det i skåpen, och stackars Maken letade länge efter saltet till gröten härommorgonen. I sanningens namn var han inte jättebra på att hitta saker innan iheller, men det är väl allmänt helt känt att det är kopplat till Y-kromosomen.
Nu har vi börjat jobba igen efter semestern, så nu får resten ske på fritiden. Jag jagar olika knoppar/knotter till skåpen, vi hade det förut och jag vill ha det igen. Annars blir det ett väldigt ordentligt och vuxet kök, och det kan vi inte ha, personlig prägel is da shit.

Nu ska jag ut och jaga en fancy knäckebox.

8 kommentarer:

  1. Kul med olika knoppar! Ser fram emot en bild när allt är helt klart :-)

    SvaraRadera
  2. Skönt! Att bli färdig och att sätta sin personliga prägel.

    Det där med att hitta är gubbarna inte så bra på... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hei OsloSkånskan! Jag skulle gärna vilja fråga dig om användande av material i din blogg men kan inte hitta någon kontaktepostadress till dig. Har du möjlighet att sända mig den på karinrydving@yahoo.no så ska jag förklara vad jag vill. Med vänlig hälsning, Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min epostadress ligger överst till höger i ämneslinjen under "Kontakt".

      Radera
  4. ska du ha olika knoppar på skåpen o lådorna :)

    SvaraRadera
  5. Skönt att det börjar bli färdigt antar jag?

    SvaraRadera

Ja, och...?