QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 augusti 2013

Man är på hugget

Lite dålig bloggverksamhet här, och ännu mindre bloggnärvaro hos andra, beklager.

Maken har nu kommit så långt i köket att även jag kan göra lite där. Jag torkar ur
lådor, inreder och lägger på plats. I dag har jag t o m dragit i en ledning samt hantlangat borrmaskinen och nertrillade skruvar.

Det känns lite konstigt att vara här, för egentligen tror jag faktiskt att vi har flyttat in på
IKEA. I går var jag där två gånger. Andra gången stod jag och väntade på en som skulle
backa ut från en p-plats, han backade ut åt mitt håll. Så precis när jag skulle köra in i
p-fickan kom det en sketen passat och var på väg att ta den. Jag hev mig på tutan och
 tutade ut honom baklänges, samtidigt som jag viftade uppgivet "halloen??!" med
armarna och såg ferbannad ut. Och han gav sig faktiskt!

Jösses. Jag måste ha sett mer ferbannad ut än jag trodde.

1 kommentar:

  1. Bra det! Ingen ska sno din p-plats sådär! Heja dig!

    :-D

    SvaraRadera

Ja, och...?