QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 juli 2013

Mooo

När man inte klipper håret så växer det ut och blir långt. Där är jag nu. Det är så långt att jag kan sätta upp det i en hästsvans. Nu i helgen som gick hade vi för en gångs skull riktigt fint väder så jag låg ute på solsängen, och då upptäckte jag hur himla bra det är med hästsvans! Jag rätt och slätt svängde bara lite häftigt med svansen när de små flygfäna blev för närgångna.

Jag har nog kogener ett stycke bakover i släkten.

7 kommentarer:

  1. Haha! Eg rekk nok å spare til langt hår før sommaren og flugene kjem hit…sterk vind, masse regn og 10 grader jager vekk alt som heiter insekt.

    SvaraRadera
  2. Fniss ... alltså så är även jag ett ko arsle !

    SvaraRadera
  3. Och så fläktar det skönt när det blir för varmt.

    SvaraRadera
  4. Jag kan också ha hästsvans nu! En liten en visserligen men ändå ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sväng med den Znogge, sväng med den!

      Radera
  5. Tacka vet jag förr när jag hade och fick ha långt hår. På tjejer är det extra sött. Och praktiskt. Klipp det inte.

    SvaraRadera

Ja, och...?