QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

04 juli 2013

Man kan ringa med den också

Det går så sakteliga framåt med tanten (jag) och iPhonen, jag gillar den lite mer i dag än i går då jag mest HATADE den. Fast jag svärde så tapeterna kroknade och småfåglarna försvann. Maken var som vanligt helt opåverkad av att jag var så in i bengen ilsk, han flinar mest åt mig då, morr.

Huvudanledningen till att det blev en iPhone är att det är en telefon som inte är så bred. (Maken blir rent ifrån sig när jag tar beslut utifrån sånt). Men jag tänker att det mesta av mjukvaran är densamma oavsett vilken telefon man köper. Och jag gillar bara inte breda telefoner när jag ska prata i dom.                    

Och jag vill säga till alla er som tvihåller på era gamla telefoner; det går sig till med dom här smarttelefonerna, man måste bara vara gruvligt envis och inte ge upp. Förr eller sedan så sitter ni också där med en sån. Så småningom nöjda. Och glada. Även om det tar lite tid. Nu ska jag slappna av och läsa en papperstidning, jag gillar sådana.

7 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du är över på andra sidan <3
    Maria
    Www.mariagunilla.se

    SvaraRadera
  2. Du vil nok bli kjempeglad i din iphone. Eg greier meg ikkje utan min :)

    SvaraRadera
  3. Skulle kunna tänka en Iphone endast av den anledningen du säger. Får ont i tummarna av breda telefoner!

    SvaraRadera
  4. Välkommen in i populärtelefonträsket =)
    Tålamod behövs till de här mobilerna men är en helt ny värld =)
    Mysig helg till dej

    SvaraRadera
  5. Men det är ju verkligen en smart telefon, man har hela världen i den där lilla saken, helt otroligt. Och på iPhonen har man ju den runda knappen som man alltid kan gå tillbaka till, det är liksom en absolut räddare precis hela tiden!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också när det prasslar.

    SvaraRadera
  7. Innan internet trängde sig in på mobiltelefonmarknaden så var ju smala telefoner det som alla ville ha..så små som möjligt..idag lägger man ju nästan en hel världsatlas mot örat storleksmässigt när man ska prata i en sådan...inte min grej alls...men den är ju bra till allt annat än att prata i iallafall ;)

    Ha en skön helg .)

    SvaraRadera

Ja, och...?