QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 juni 2013

Kökshelvetet

Idag har vi köpt ugn och mikro för inbyggning. Usch vad trött jag är på kökstänkande! Jag vill ska ha blå fliser/kakel och blå tapet på den yttepyttelilla bit vägg runt fönstret. Resten av väggarna blir fyllda av skåp och sånt. Golvet är fortfarande inte bestämt, vi har svårt att bli eniga. Men nu är det helg, och jag har lagt ner förbud mot köksprat.

5 kommentarer:

  1. Ändå roliga bekymmer! Vilken färg har luckorna då?

    SvaraRadera
  2. Mycket med det jordiska men när det väl är klart så...

    SvaraRadera
  3. Skulle också vilja ha ett nytt kök..men då lägger väl fastighetsägaren på en halv miljon extra i månadshyra (eller nåt)...så det får vara...men jag ska kolla med dem iallafall så får vi se. Köket är det viktigaste rummet för mig, det och matsalen...så då vill man ju ha det lite finare om man kan.


    Sv: Räkmackor är smaskens det...här hemma kan man ju vräka på så mycket majonnäs man vill också...det uppskattar jag :)

    SvaraRadera

Ja, och...?