QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 juni 2013

Bra kökskonsekvenser

Idag har jag börjat rensa i köksskåpen, kom ganska långt faktiskt. Ska fortsätta lite nu i veckan. Det är det bästa med sådana här renoveringar, man tvingas röja. Samma när man flyttar. Fast det lär dröja, vi trivs så bra här. Liten trädgård ger inte mycket gräs att klippa, och det gillar Maken. Jag inser att vi måste börja se oss om efter en ny vardagsservis också. Men det får vänta lite. Nu: söndagskväll!

6 kommentarer:

  1. Jag tror att jag blir lite inspirerad att förändra mitt kök.

    SvaraRadera
  2. Vår nya vardagsservis blev i vintras Berså av Lindberg <3

    SvaraRadera
  3. Skulle önska att jag kunde förändra lite här hemma också. Men det går inte. Alldeles för lite utrymme och snedtak i stora delar av lägenheten sätter stopp för såna planer. Tyvärr. =)

    SvaraRadera
  4. Härligt att få rensat. När du är klar kan du ju alltid komma hit och fortsätta ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vi skulle också behöva fixa köket...

    SvaraRadera
  6. Ja vi behöver en ny servic evi med får se vad vi kan hitta, vill ha nån med lagom stora tallrikar o det verkar svårt i dagsläget alal verkar vara stora som uppläggningsfat :)

    SvaraRadera

Ja, och...?