QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 april 2013

That's all Folks!

Detta är mitt sista inlägg på den här bloggen till trots för många oskrivna inlägg,
(bl a ett om pocketböcker). Det har varit roligt i lång tid och jag tackar för alla
besök och kommentarer. Jag är också tacksam för de bloggkontakter jag har fått
möjligheten att knyta i loppet av de här åren, och förhoppningsvis ska de finnas
kvar i det riktiga livet.

Lev väl, allt gott till er!

30 kommentarer:

  1. Nämen vad tråkigt! Jag ska inte spekulera i orsaken, men jag kommer verkligen att sakna dina kåserier.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt! Jag som just har hittat din blogg och kände att jag verkligen gillade den.
    Om du återuppstår här eller på någon annan bloggsida så småningom kan du väl titta in till mig. Så jag får en chans att följa din blogg lite längre nästa gång. Må jättebra! Kram =)

    SvaraRadera
  3. Näääääääää....Men ska vi inte "ses" mer?? :(
    "Den här bloggen...." finns du kanske på en annan blogg?
    Vill inte mista dej! Men....om det här nu är sista gången så TACK för din vänskap här och för att du har följt mej genom fyra år. Tack för alla fina och roliga blogginlägg som jag fått ta del av. Kraaaaaaaaaaaam (länge). Snyft

    SvaraRadera
  4. Jeg kommer til å savne deg! Klem

    SvaraRadera
  5. Tack själv! Du är ju en av mina första bekantskaper :) KRAM!

    SvaraRadera
  6. Sorgligt, känner jag. Verkligen. Men du vet var jag finns.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar dig allt gott och tack för allt du har delat med dig av!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Kram på dig <3 Tack för alla roliga inlägg och värmande kommentarer. Även om vi inte har setts irl har du blivit väldigt "verklig" ;) Och jag beundrar ju hur du har "räckt till" för så många. Allt gott!

    SvaraRadera
  9. Men ååååh!! :-(

    Många långa kramar till dig! ♥

    SvaraRadera
  10. Men va trist!!! :(
    Hoppas allt är bra?
    Jag hoppas du ändrar dig och kommer tillbaka igen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. TUSEN TACK för alla roliga inlägg!
    Hoppas du får en riktigt skön sommar!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Så himla tråkigt! Gillar din blogg mycket! Var rädd om dig, så hoppas jag vi hörs ändå! Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag hoppas verkligen inte att du också försvinner från bloggosfären... Jag kommer att sakna dig.

    SvaraRadera
  14. Du blir saknad. TAck för hittills och jag önskar dig allt gott!

    SvaraRadera
  15. Oh no !
    Kommer att sakna dig ...

    SvaraRadera
  16. Men åh nääääää.
    Hoppas vi träffas igen någon gång. :)
    Stor kram

    SvaraRadera
  17. Jag hoppas du kommer tillbaka igen...ändå fast du har bestämt dig för att sluta. Ha det bra och hoppas sommaren blir fin. Ta hand om dig!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  18. Kommer att sakna dig och din härliga humor!

    SvaraRadera
  19. Lova att titta in ngn gång ibland!

    O hojta förbi om du har vägarna förbi och en fikastund/träningsdejt över :-)
    kram!

    SvaraRadera
  20. Hej

    Va? Nej? Inte sluta.......men ok...hoppas du får en bra tid i framtiden och tack själv för alla dina kommentarer......din kommentarer har kanske varit fler än mina hos dig men ja.....har gillat din blogg och kommer sakna den.

    SvaraRadera
  21. Asch då! Men ändå, någongång är det kanske dags.
    Men du, vi ses på FB och högt upp i luften när du är på gång igen!

    Ha det gott och varm kram

    Markattan

    SvaraRadera
  22. kram på dig! jag hoppas du är tillbaka ngn dag!

    SvaraRadera
  23. Hoppsan!
    Men ha det gott och tack för hälsningar hos mig.

    :-)

    SvaraRadera
  24. Nei og nei! Hva er det jeg leser????!
    Men joda; jeg forstår det og godtar det. Selvom jeg ikke liker det :)

    SvaraRadera
  25. Jag vill tacka för många läsvärda inlägg. Gillar din humor. Kanske dyker du upp till hösten igen.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  26. Då önskar jag lycka till med allt...ha de bäst..!

    SvaraRadera

Ja, och...?