QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 april 2013

Nähä, inte det

Vet ni - jag fortsätter ett tag till. Egentligen var jag väldigt bestämd på att lägga av, men efter ett telefonsamtal med DarlingMams idag, så var det bara totalt oaktuellt
att lägga av.

"¨Din blogg är det första jag går in på och läser när jag startar laptopen, så du har det med att fortsätta!" sa hon bestämt. Och eftersom jag är en lydig dotter, så gör jag som hon säger. Men kanske med lite längre mellanrum mellan inläggen.

31 kommentarer:

  1. Haha, jag brukar säga att jag har mina principer tills jag får några nya.
    Puss på dig.

    SvaraRadera
  2. Tihi. Där ser du! Pöss på dig :)

    SvaraRadera
  3. Men vilken klok mamma du har! Hon har ju så rätt!! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Tack snälla OsloSkånskans DarlingMams! Tack OsloSkånskan! Din bloggstrejk var lika kort som transportstrejken :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Mammor ska man lyssna på! :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan

    En sådan klok mamma du har..... ;)

    SvaraRadera
  7. Hurra! Hälsa och tacka DarlingMams för att hon "styrde upp" dig. :)

    SvaraRadera
  8. Säger också - heja DarlingMams! Kram till henne! Också.

    SvaraRadera
  9. Åh tack till darling mams - och dig då !

    SvaraRadera
  10. ja bra med pepp men det får inte bli ett tvång, jag pausar nu

    SvaraRadera
  11. Hurra! Vad bra! Mammor är kloka dom! Och vi har ALLTID rätt! =)

    SvaraRadera
  12. Stort tack till din DarlingMams! Och till den lydiga dottern!

    SvaraRadera
  13. Och där fördes din DarlingMams upp på min hjältelista! Blev lite ledsen då din blogg är en av sakerna här i världen som brukar utgöra en bra start på dagen. Tack, tack säger jag bara, och det är ok om det glesar ut liiite då, bara du dyker upp ibland :)

    SvaraRadera
  14. Hurra for det!

    Ønsker deg en flott dag!

    SvaraRadera
  15. Tummen upp för både dej och din mamma!

    SvaraRadera
  16. Tack för det DarlingMams!

    SvaraRadera
  17. Vågen för Mamma!!! :D

    SvaraRadera
  18. Alltid bäst att lyda mamsen.

    SvaraRadera
  19. Vilken tur att jag hade missat ditt förra inlägg för om jag hade läst det så hade jag sörjt ihjäl mig. Kan du inte få Darlingen att börja blogga? kram

    SvaraRadera
  20. Duktig tös som lyssnar på sin mamma :)

    SvaraRadera
  21. Duktig tös som lyssnar på sin mamma :)

    SvaraRadera
  22. Tur att jag missade ditt "avskedsinlägg" och darlingmams fick ytterligare ett antal pluspoäng från mig! KLEM!

    SvaraRadera
  23. Aldrig för sent att ändra sig ju ;)

    Bestämde mig för att sluta blogga en gång för många år sedan..lade ner mina två bloggar, sade adjö innan...men när jag ett par dagar efter nedläggningen satt i fåtöljen så hände det jag aldrig skulle göra igen..jag startade en ny blogg..min nuvarande...häpp..så kan de gå :)

    SvaraRadera
  24. det blir som ett gift, svårt att sluta. Fast det är ett trevligt gift, så välkommen tillbaka.

    SvaraRadera
  25. Redig mamma du har!

    Här ska inte min "oslomamma" försvinna! Då skulle ja bli sjukt ledsen!

    SvaraRadera
  26. Nämen vet du vad - det är ju bästa anledningen till att blogga - kontakten med släkten! Och så ska jag ärligt erkänna att det är kanonbra för mindre minnesgoda som jag själv.....-"Var det nu ett eller två år sedan vi var där eller där? -Lugn - facit finns i bloggen! :D

    SvaraRadera

Ja, och...?