QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 april 2013

Mina mannar

Igår var vi borta på kalas, och jag sa som jag brukar; "jag ska hälsa från
mina män!" Det tyckte en var riktigt roligt och sa att det lät som ett väldigt
spännande liv, fast hon visste ju vad jag menade.

Ha! Det har jag aldrig tänkt på att det kan uppfattas så, men det är ju faktiskt
bara två män i mitt liv; Maken och Sonen. Vem annars?

5 kommentarer:

  1. Haha, man kan ju undra ;)

    SvaraRadera
  2. Ja då har man hunnit läsa i kapp lite varit lite annat som tagit min tid men här är jag :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju inte alla som har två män:-)

    SvaraRadera
  4. Jag har fyra män!
    När jag tänker på det så skulle jag kanske kunde tänka mig att ha några män som ersättare till Sambon, särskilt idag när han har huvudvärk.

    SvaraRadera

Ja, och...?