QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

04 april 2013

Framöver

Tillbaka i vardagen igen efter påsk i Skåne. Nu rullar det på med något varje helg. Egentligen gillar jag inte det, för jag tycker om helger utan något inplanerat,
men nu är det som det är. Fest, middagar, resor, besök av Sonen, you name it.
Det är bara att hänga med.

Hur ser din vår ut?

6 kommentarer:

  1. Jag vet vad jag gör den här veckan, helgen och nästa. Sen har jag ingen koll. Orkar inte ha något inplanerat. Vill gärna ha möjlighet att göra något spontant.

    SvaraRadera
  2. Äntligen få husvagnen på plats i helgen, barnbarnspassning på måndag, sen vet jag inte längre fram :)

    SvaraRadera
  3. Det är mest veckodagarna som är fullproppade hos mig. Jag är som dig och vill gärna ha helgen oplanerad men självklart får man ta det som det kommer. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nästa helg skulle jag vilja gå på trädgårdsmässan. Tredje och fjärde maj ska jag se Bruce Springsteen! Jabba! 10 maj är jag ledig, Maken också. Undrar vad vi hittar på då??? 14-15 juni följer jag med Maken till Motala (=jag kör) då han ska ta sig runt 30 mil på cykel.

    Jag har dessutom för ett par dagar sedan att jag blir kvar på nuvarande uppdraget september månad ut :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Försöker att aldrig planera in något..även om det är vår...min "egentid" är värd för mycket för att "dissas"...!

    Många fotopromenader blir det ju..utan krav på nåt speciellt...det är gott det.

    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  6. Min vår börjar närma sig nu... efter denna långa, långa vinter.

    Nu kör jag på med en månad med många födelsedagar, dubbelt Sverigebesök (en tur till Göteborg och ett besök av väninnor hos mig), en vår-tripp till Rom i början på maj, men annars är det som vanligt.
    Jobb och jobb och jobb, träning, hundar och ungar. :-)

    SvaraRadera

Ja, och...?