QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 april 2013

Busy day och besök på inkommande

Igår var jag på knappjakt och hittade hör och häpna; blusknappar med tre hål! Så himla dekorativa med den lilla tvisten! Så idag har jag suttit och sytt i 18 sådana knappar på en ny vit skjortblus, det blev så fint. Jag har också lagat två par byxor, samt sytt i 18 svarta knappar i en likadan men svart, skjortblus. Bägge är köpta på The Shirt Factory. Bra design och bra kvalite' till bra priser.

Parallellt har jag flängt upp och ner för trappan som en tätting för att ladda tvättmaskinen flera gånger om, så nu är jag skapligt ifatt tvättberget.

Imorrn kommer Sonen hem! Han stannar över helgen, som jag gläder mig!

6 kommentarer:

  1. Väldigt imponerad av dessa knappar - att du orkade! Även om det blev snyggt...
    Och lyckliga du som har en son som kommer hem.

    SvaraRadera
  2. Mitt problem när jag tvättar mycket är var jag ska göra av tvätten sen. Den får liksom hänga på tork både här och där

    SvaraRadera
  3. Konstigt att du skriver om knappar! I måndags när kompisen och jag var i stan, skulle hon leta efter just knappar!

    SvaraRadera
  4. låter jobbigt o sy så många knappar

    SvaraRadera
  5. Så energisk du er! Imponert over produksjonen din.

    SvaraRadera
  6. Wow...vilket tålamod du måste ha.Men jag kan tänka mig att det blev snyggt.
    Vad roligt att få hem sonen.
    Sv: Tack så mycket <3

    SvaraRadera

Ja, och...?