QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 mars 2013

Rise and....shine?

Jag har en sak som jag funderat länge på om jag ska lägga ut på bloggen eller ej, men efter idag så tänker jag att det kan väl inte vara så farligt.
Idag har jag nämligen för hundrasjuttiofemte gången tagit på mig mina underbyxor på avigan. Inte bak och fram, men på avigan. Jag vet inte hur många gånger jag har gjort det, men det är många. Inte vet jag varför det händer iheller. Dålig syn eller dåligt inkopplad skalle, jag vet inte, men jag upptäcker det som regel uppått da'n. Å andra sidan kan man ju tänka positivt på det; jag har ju iallafall underbrallor på, och jag har dom ju än så länge innerst....

8 kommentarer:

  1. Hahaha, det gör jag också då och då ;)

    SvaraRadera
  2. Det händer mig bara när jag tar på trosorna i mörker och det gör jag bara...ja jag tror du vet.

    SvaraRadera
  3. Så länge de är på och innerst så gör det inget!

    Påskekram!

    SvaraRadera
  4. Haha så länge de är på så spelar det ju ingen roll =)

    SvaraRadera
  5. Nej nej nej, det är ett tecken på att det finns något mycket större och viktigare än trosor i skallen din :)))))

    SvaraRadera
  6. Värre saker kan hända och du är nog i gott sällskap ;-)

    SvaraRadera
  7. Visst hade det varit värre om de suttit utanför. Dit är det säkert minst två år. Du kan vara lugn. ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?