QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 mars 2013

Bullerskador

När vi renoverade våra badrum, så var Maken mycket bestämd på att vi skulle ha toalock med dämpning, fråga mig inte varför. För mitt vedkommande drar det med
sig att jag drämmer igen toalock med ett sjuinihelsickes jefla brak på alla andra ställen utom hemma, och det så det ringer i örona. Speciellt vill jag här nämna ställen med helkaklade/flislagte to-or som ger en helt suverän akustik.

Men när det är sagt, så lägger jag iallafall ner locket. Det är mer än vad andra
gör ibland (men så hör dom väl kanske i gengäld bättre, vad vet jag....)

5 kommentarer:

  1. Toalock och vad som kan reta en med det skulle man kunna skriva en hel del om....

    SvaraRadera
  2. När jag blir stor ska jag och Mannen ha skilda toaletter.

    SvaraRadera
  3. Toaletter ja... Finns en del att avhandla där. Speciellt om dem på jobbet...

    SvaraRadera
  4. Toalock ska väl inte vara nedfällda alls?
    Helt dumt ju att öppna o stänga det locket 3-4 ggr om dagen och ibland mer...nä...tror jag ska ta bort det helt ;)

    Glad påsk på dig :)

    SvaraRadera
  5. Jadu, det där med toasitsar...;)

    Glad Påsk på dig!

    SvaraRadera

Ja, och...?