QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 mars 2013

Blogga eller inte?

Jag stängde min blogg här för några dagar sen, efter att ha haft noll blogginspiration över längre tid. Det kändes ganska bra några dagar. Inte så många som undrat varför (vem är alla dom som läser här utan att lämna spår??) Men så ska det ju inte mer till än att Maken gör eller säger nåt dumt, så pingar det till i skallen: "ahh....blogginlägg!!!"

 Idag var det något dumt jag tänkte på som han sagt eller gjort, men nu kan jag ikke for mitt liv komma ihåg vad det var, men jag kommer ihåg att jag tänkte på det i eftermiddag när jag skulle ta lite sylt till den gummiaktigt tråkiga våffla/vaffel som blev över från Makens darttparty igår. (är en kvinna tillräckligt desperat så går en tråkigt gummiaktig våffla ner med lite sylt på)

Så blev det allikevel ett inlägg till då.

20 kommentarer:

  1. Och jag jublar förstås! Inte över den sega våfflan utan över dig...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är här! Även om jag inte visste att du hade stängt :)

    SvaraRadera
  3. Gott med våfflor! :D

    Jag gillar att läsa hos dig. Kanske inte alltid kommenterar men jag är med dig.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jubel och vågen! Fast det blir ju inte s mycket våg när jag är ensam så du får fantisera fram flera mig som gör vågen :-D

    Kramar till dig (och en liten till Maken)

    SvaraRadera
  5. Känner igen det där. Har oxå haft en downperiod. Men det är alltid kul när det kommer ett inlägg från dig så skriv när andan faller på och ta en paus däremellan. Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Nä, inte sluta! Ser du att jag också är med och gör vågen?

    SvaraRadera
  7. Inte lägga ner helt vännen, tack!
    Jag läser i klump när jag har tid vilket oftast är på helgerna. Märker också att intresset för att kommentera hos mig är ganska nära noll. KRAM <3

    SvaraRadera
  8. Men du kan ju inte bara sluta så där, grebban lilla! Skulle sakna dej. När man har bloggat ett par år så börjar man att tänka i blogginlägg. Det bara är så!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Alla har sina down perioder, ligg lite lågt o vips är man där igen . Det blir en vana o man är saknad trots att det i inte känns !

    SvaraRadera
  10. Ja vilka är alla som läser men aldrig lämnar ett spår efter sig... Men det är ju så det är hos alla. Gott med våfflor! men inte en från dagen före :))

    Trevlig helg!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  11. Oj, var det därför jag inte kom in här...
    Bara du kan avgöra men jag blir glad om du fortsätter blogga!

    Markattan, läser men kommenterar sällan

    SvaraRadera
  12. Trevligt att du är tillbaka igen :-)

    SvaraRadera
  13. Jo..kan ju lätt bli så..man läser utan att lämna spår efter sig..men sen har man ju långa perioder kanske då man inte läser bloggar alls...dagsformen får ju många ggr avgöra detta.

    Tillönskar dig en skön Kväll

    SvaraRadera
  14. Eg kjenner meg igjen. Det er labert med bloggeinspirasjon her også.
    Men du! Eg er alltid innom for å lese, men er blitt sløvare med kommentering....

    SvaraRadera
  15. Om jag ser till mig själv så är jag tyvärr dålig på att kommentera. Kanske får jag skylla på att jag läser det mesta i mobilen när jag har någon minut över och att det då inte blir av att jag kommenterar.
    Läser gör jag dock :)

    SvaraRadera
  16. Snälla lägg inte ner bloggen, nästa gång när det blir ett uppehåll då ska iaf undra ;)
    Lördagskramar

    SvaraRadera
  17. En "anonym" utan eget skrivande, som gärna läser och känner igen sig, både här och där!
    klart att du saknas!

    SvaraRadera
  18. Jag är glad att du fortsätter. För jag gillar dig och din blogg.

    SvaraRadera
  19. Härligt att du är tillbaka, förgyller vardagen med mycket igenkänning och skratt!

    SvaraRadera
  20. Härligt att du är tillbaka, mycket igenkänning och skratt!

    SvaraRadera

Ja, och...?