QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 februari 2013

Dagens sysselsättningar

Idag har jag haft fötterna i fotbad, det är så skönt. Jag blir så torr om fötterna när jag simmar ett par gånger i veckan, och det värsta jag ser är fötter som inte är välskötta, hu så hemskt det är! Flera väninnor jag har rekommenderar att gå på fotvård, men så länge jag inte tycker det är för jobbigt, så gör jag det själv. Scholl har så många bra produkter att det inte är så stor jobb.

Sen gick jag igång med att rydde/rensa i en av mina roteskuffer; den där jag har en del kroppsprodukter och makeup. Det tog några timmar, och det blev en hel bærepose/kasse att kasta. Jag är tydligen väldigt förtjust i necessärer, det har jag fått klart för mig idag. Nu är det snyggt och översiktligt i låddan, och det känns bra.

Egentligen hade jag också bestämt mig för att jag skulle stryka lite blusar också,
men det får bli en annan dag. Jag tar den röda tröjan imorgon istället :-)

3 kommentarer:

  1. Och jag ska ta med mig alla mina tonåringar på fiskspa! Det ska bli spännande.

    SvaraRadera
  2. Man kan få många krämer och filar för en fotvårdsbehandling :))

    SvaraRadera
  3. Brukar smörja fötterna, stoppa in dem i plastpåsar och gå till sängs. Härlig känsla att vakna med silkesmjuka bebisfossingar.

    SvaraRadera

Ja, och...?