QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 februari 2013

Aldrig färdigt....


 
Så här ser vårt sovrum ut för tiden,
notera sängarna på högkant.
Hade det varit sarkofager kunde vi ju sovit i dom
men det är hederliga rammadrasser från IKEA,
inte Transylvanien precis.
 
(vad ville jag med det här inlägget egentligen?)

11 kommentarer:

  1. Alltid trevligt med lite inredningstips. :D

    SvaraRadera
  2. Här skulle man ju kunnat peta in ett litet inlägg om att ni måtte ha ett omväxlande s*xliv, men man kan avstå också...

    SvaraRadera
  3. Aj, aj, det går vilt till ser det ut som......

    SvaraRadera
  4. Jag tror du ville säga att du vill något ska hända snart!

    SvaraRadera
  5. Jag tror att du ville säga hej.
    Jag säger också HEJ! Det där ser jobbigt ut.

    SvaraRadera
  6. Är det den röda väggen som är ny? Det kommer att bli så fint när det är färdigt! Kan ni inte ta in på hotell en natt bara så där ändå? KRAM

    SvaraRadera
  7. Min vilda gissning är att du vill att maken ska sätta igång om han ska få något "gjort"...

    Markattan, stundom tvetydig!

    SvaraRadera
  8. Du vill säga att du vill ha ett färdigt sovrum!

    Kramar till dig

    SvaraRadera
  9. Lite som vårt sovrum under renoveringen av köket och ett annat rum...stod banne mig grejer överallt..men nu är allt klart..det mesta är på plats igen..fast jobbet ska besiktigas av hantverkare och försäkringsbolag först innan allt kan bli som vanligt.
    Men så kan det vara..ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  10. Mm, du vill nog ha färdigt sovrummet. Nu ;) Kram till dig

    SvaraRadera

Ja, och...?