QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 januari 2013

Vardag

Det är sådär med blogglusten, men det har ni säkert redan konstaterat.
Men jag hoppas det tar sig upp igen.

Idag har jag enligt Sonens önskan bakat två sorters småkakor; nötkakor
och Majorer. Till helgen hoppas jag kunna baka kanelbullar, också det en
önskan från Sonen. Vi ska träffa honom om inte allt för länge, roligt.

Vi har stabilt kallt väder här, men till helgen ska det bli regn, faen. Då
blir det så himla halt att gå när det fryser på igen...

Nä, jag är klar för våren.


10 kommentarer:

  1. Går opp og ned med bloggelysta :-)
    Slik er det bare.

    SvaraRadera
  2. Har saknat dina inlägg!! :)

    Jag hoppas det blir snöfritt och vår i Oslo snart. Kommer att pendla fram och tillbaka i vår. Börjar i vecka 6. (Då är det bröllop!!!!)

    SvaraRadera
  3. man orkar inte alltid med att blogga, eller så lyser blogglusten med sin frånvaro. Helt normalt :)
    kramen

    SvaraRadera
  4. Här är en till som välkomnar våren. Men nu bor jag ju lite längre norrut så det är ju bara att gilla läget. Regnet får vi nog allt vänta med. Tog mig friheten och tittade in hos dig i din blogg. Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  5. Jag längtar också till våren. Är glad att ljuset börjat komma tillbaka härnere.

    SvaraRadera
  6. Känner att jag också är klar för den... Så vad väntar vi på ;-)

    SvaraRadera
  7. Ja, kom nu våren! Blogglusten går ju upp och ner för alla. Att baka önskade kakor är kul :)

    SvaraRadera
  8. Hej!!!!
    Våren på ingång. Vi ska bara vänta lite först :-)
    Kram!!

    SvaraRadera
  9. God smak han har, sonen. Och en snäll mor.
    Och jag är förtvivlat trött på vintern nu.

    SvaraRadera
  10. Det där med blogglust... Det är INTE samma sak som det där med godislust. Eller vinlust. Eller sexlust.

    SvaraRadera

Ja, och...?