QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 januari 2013

Men va'faen?

Jag hade tänkt lägga in en bild här och så skriva lite om den, men jag kan inte överföra bilder från min dator som jag kunde tidigare, den valmöjligheten har blivit borta. Det är inte fullt i Picasa, och förresten så använder jag inte Picasa att hämta ifrån. Är det en bugg? Nån som vet?

10 kommentarer:

  1. Vad kan man annars hämta ifrån om man inte använder Picasa? Har hört fler som har problem att ladda upp bilder.

    SvaraRadera
  2. Lägg upp bilden Picasa och hämta den därifrån - så har jag fått göra och fler med mig . Vet inte om det är nått nytt eller nått fel !

    SvaraRadera
  3. Ingen aning. Logga ut och in och prova igen. Kram

    SvaraRadera
  4. Det är blogger som jävlas med oss!! Går visst bättre om man har googleChrome som webläsare.
    Kram från Paula som inte orkat logga in. ;)

    SvaraRadera
  5. Det har skrivits om detta problem på Facebook att blogspot-användare har problem att ladda ner bilder till bloggen. Du får vänta och avvakta för problemet blir säkert löst snart. Testa Picasa!
    Kram kram/Rozie

    SvaraRadera
  6. Jag kör Chrome numera och slipper, peppar peppar, alla problem. Tyvärr har jag ingen aning om vad som är orsaken.

    SvaraRadera
  7. Sambon köpte mig mer utrymme när jag hade det där problemet. Kostade någon 100-lapp per år tyckte jag att han sa. Vet inte hur han gjorde.

    SvaraRadera
  8. Dette irriterer meg også.....
    Har skrive litt om det i dag.

    SvaraRadera
  9. En till här som haft trubbel :) gott nytt år på dig föresten :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Det er bare å bytte til Google Chrome, så får du opp bilder! Du bruker rett og slett bare feil nettleser :)
    Lykke til!

    SvaraRadera

Ja, och...?