QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 januari 2013

Laserpickadollor och trollspön

Jag gillar sience-fiction, alltså verkligen superdupergillar det. Allt det där som man inte
förstår, osannolika lösningar som man inte får nån förklaring på, wow how I like it!
Samtidigt kan jag inte för mitt liv fatta tjusningen med trolleri, fy søren så jag haaater
det, jag blir bara jättejätteirriterad. Och det bara för att jag inte förstår det!

Snacka om dubbelmoral alltså.....och Sonen bara fnyser av mig......

4 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller trolleri så där väldigt mycket, men lite fascinerande är det. Science fiction - nääää. Då gillar jag verkligheten bättre!
    Klem

    SvaraRadera
  2. Älskar och hatar precis som du ! Har hört nånstans att det är vanligt att vi kvinnor gillar si - fi !

    SvaraRadera
  3. Hej

    Ha ha....scifi mässan....brukar du gå på den? Vi går ibland och den är väldigt kul. Men ja, sci-fi är ju fantasi men tolleri händer ju faktiskt....hehe....

    SvaraRadera
  4. haha :) jag gillar inte sci-fi!

    SvaraRadera

Ja, och...?