QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 januari 2013

Kapten Picard och jag i köket

Jag som normalt brukar baka såna tjusiga kanelrosor har idag endast lyckats baka
diverse rymdskepp typ USS Enterprise i Star Treks stjärnflotta. Dom ser inte kloka
ut, men dom är goda. Och jag tror inte Sonen bryr sig så värst om utseendet, det är
smaken som räknas.

4 kommentarer:

  1. Så är det och min kaka som jag bakade för väldigt många år sen (choklad med maräng ovanpå), den blev helt kollapsad, men den var visst så god så den omnämns ännu.....jag tror dina bullar är jättegoda!
    kramar

    SvaraRadera
  2. "Kollapsbullar....." Ja, varför inte egentligen?

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Um...."Picard" är väl ett väskmärke också om jag inte missminner mig...

      Radera

Ja, och...?