QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 januari 2013

Andras hår

Varför i all världen har Hillary Clinton låtit håret växa när hon bara har det hängande?
T om Maken kommenterade häromdagen att hennes frisyr eller inte-frisyr  ser för
jäkla tråkig ut! "Hon var ju mycket finare med kort hår förr" säger Maken. Och jag är
enig; varför har människan det bara hängande? Varför i huleste sätter hon inte upp det?

Sånt kan man ju fundera över på en fredag.

15 kommentarer:

  1. Akkurat det samme tenker eg kvar gong eg ser ho.

    SvaraRadera
  2. Men ibland sätter hon upp det och då är hon jättefin! Annars kan man undra, precis. Kram

    SvaraRadera
  3. Hon borde klippa sig igen!

    SvaraRadera
  4. Hm....känner att jag borde gå hem och göra något åt min "gardin".... :-/

    SvaraRadera
  5. Fast om man jämför med hennes ungdomsbilder - dom där med jätteglasögonen - så är det inte så illa...

    SvaraRadera
  6. Konstigt med tanke på att de har personal som sköter styling av hår, kläder och smink. De brukar ju få råd och så om hur de "bör" se ut menar jag...

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  7. jag har missat att ens se henne. lika bra då kanske :P

    SvaraRadera
  8. Din eller hennes make som har synpunkter?
    Skämt åsido så håller jag med dej. Varför göra sej 10 år äldre?

    SvaraRadera
  9. Hon ser ju äldre ut än hon är med det håret. Skärpning Hilary! Du är ju en skärpt kvinna:)

    SvaraRadera
  10. Oj..har inte sett henne på ett tag nu...tyckte dock när jag såg henne sist att hon börjat se lite ovårdad ut...alltså...folk får se ut hur de vill...men hon ser nästan ut som om hon skiter i allt.

    En bra kvinna det där dock på många andra sett...men som nån skrev här innan: Skärpning. ;)

    SvaraRadera
  11. Jag tror att jag skulle satsa rätt hårt på att vara snygg i håret med hennes resurser.

    SvaraRadera
  12. Tycker hon borde raka sidorna och bli lite mer... up to date så att säga.

    SvaraRadera
  13. Oj då, har inte ens noterat att hon har långt hår...

    SvaraRadera
  14. Lite nyfiken blir jag ju nu. Vilken make var det som uttalade sig egentligen, din eller Hillarys. ;)

    SvaraRadera
  15. Har registrert at Hillary har blitt litt eldre og fått lengre hår.
    Men synes nåværende presidentfrue ikke er særlig fin på håret for tiden. Kanskje hun har tatt en ansikts-løftning av noe slag også. Hun ser så forandret ut.

    SvaraRadera

Ja, och...?