QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 december 2012

Trängd

Igår var jag ute och handlade i en sån där jättemataffär, och då kände jag att jag behövde gå på toan och kissa lite. När det kom en anställd så frågade jag lite
tyst och fint om det möjligen fanns en kundtoa jag kunde få låna?

"Jadå" sa damen, sen vrålade hon med ganska full kraft;
"Guudruuun??" Toanyckeln!!!"

Ja. Och sen var ju ingen i lokalen i tvil över att jag behövde gå på toan....

13 kommentarer:

  1. *fniss* Nej, det tvivlet tog hon död på! ;))

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du fick mitt mailsvar, jag minns inte om jag tryckte iväg det.......du vet, nu är det lite illa! Vanligt Blå Band, tror jag det heter, marsanpulver, tog jag i alla fall!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha... Kunde du kissa sen? Ekströms marsan använde jag om det var de där hjärtana Agneta skrev om :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Så pinsamt! =)

    Vet du om att du är farlig? hahaha
    Nu när jag skulle besöka din blogg så varnar McAfee Siteadvisor att "det är farligt att besöka den här sidan då programmet upptäckt möjliga säkerhetsrisker med webbplatsen".

    Konstigt, eller hur? ;-)

    SvaraRadera
  5. Diskretion, en hederssak ;-)

    SvaraRadera
  6. Blev det tvärstopp eller hände det en olycka mitt på golvet? Du verkar ju vara lite pryd så du behöver inte gå in på detaljerna. :)

    SvaraRadera
  7. Å kissa fick du :-)
    Man kan förvånas över folks känslighet eller brist därav.
    God Jul!

    SvaraRadera
  8. Vilken tur att Gudrun hade koll på toanyckeln:)!!

    SvaraRadera
  9. Hatar när de gör sådär :-(

    SvaraRadera
  10. Försöker också vara lite diskret när jag lånar toa. På stories vid kulturhuset har de en jättestor tång fastknuten på nyckeln... Lika diskret som att kissa från en trampolin

    SvaraRadera
  11. VAAAA????? Är du en sån där som går på toa? Så himla pinsamt.....hihihi :)

    SvaraRadera

Ja, och...?