QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 december 2012

God fortsättning!

Jamen vad gör man på en juldag här?

Stiger upp sent, slö individuell frukost, pillar med/på julkapparna, spelar yatzy,
går en tur, tvättar nya klänningen som man hade på exakt en halvtimme innan
man sprätte en bit ribbe på den med en maffig fettfläck som resultat, surfar runt
lite slött på internet (inte så många olyckor här guskelov!), glor lite på teven,
äter, äter, äter.....

Oj! Nu är det fikatajm!

9 kommentarer:

  1. Och vi har slängt lite skräp, pantat en miljard burkar och flaskor. Nu gör vi ingenting igen.

    SvaraRadera
  2. Ja vad ska man göra liksom?!
    Själv har jag inte hoppat ut myskläderna ä...o har inga planer om det heller!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Jag var dum nog och gick ut en sväng...

    SvaraRadera
  4. Och här ska vi snart äta engelsk cooked breakfast. Sen blir det julmat igen, denna gång en engelsk sådan :). Vi firar jul idag också. God fortsättning.

    SvaraRadera
  5. Man orkar inte många knop idag, jo lyfta handen över till chokladasken :)
    Nej jag måste åka till jobbet som jag inte alls känner för :(

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Jaha, vad gör man en dag som denna?
    Längtar efter ett glas rött ;-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. Ungefär som här då ;-) Vissa fläckar är helt enkelt hopplösa att få bort!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  8. Låter bra. God fortsättning på dig med

    SvaraRadera
  9. Här har julen fortsatts på lugnaste vis.
    Hundpromenader och häckande bakom varsin dator. Det passar mig alldeles förträffligt, måste jag säga. Och ungarna verkar också nöjda.

    SvaraRadera

Ja, och...?