QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 december 2012

Ahh.....

Förrådet/boden är numera en våt dröm.
Kjæresøte så deiligt.

Och vi tänker fortsätta vara gifta.

 
 Enligt önskemål:
 
Jag vet inte om detta imponerar så stort och tyvärr
tog jag ingen före-bild (förebild haha!).
Men jag garanterar att det är en sjuj***a skillnad!
 
 

9 kommentarer:

  1. Bra. Jag gillar vara-gifta delen bäst.

    SvaraRadera
  2. Men hur ser det ut, då? Bild, bild, bild!

    SvaraRadera
  3. En före och efter bild kanske ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Nu vill vi se före- och efterbild!!

    SvaraRadera
  5. Det ser väldigt ordningsamt ut tycker jag. Nu blev jag verkligen sugen att ta itu med vår tvättstuga. Får jag låna din gubbe till det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Han går på kaffe och kanelbullar, ska jag posta honom express?

      Radera
    2. Ja gör det så får jag sällskap om jag ligger till säng imorgon. Om jag är sjuk alltså. Jag menar inte sållskap i sängen men det tror jag du fattar. Kaffe har jag hemma men du fårskicka med bullar.

      Radera
    3. Ett A-prioritaremärke i ändan och ett frimärke stiftat i pannan, han kommer fortare än jultomten! (tolka det sista som du vill!)

      Radera

Ja, och...?