QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 november 2012

Urkopplad

Efter en lång och mysig frukost med Maken skulle vi ta varsin kopp kaffe.
Jag hällde mjölk i min kopp och värmde den i mikron. Medan jag väntar
på den häller jag vatten på maskinen, och börjar samtidigt leta efter min
kaffekopp. Tänkte att den nog stod kvar vid symaskinen.

Det gjorde den ju inte, den stod ju i mikron....
Mmm.....! sa Maken menande.

Pöh! Precis som om aldrig han har gjort nåt liknande.

4 kommentarer:

  1. Händer mig ofta. Att någon ställer mitt vattenglas på konstiga ställen. Ofta vid stereon. Konstigt.

    SvaraRadera
  2. Har letat efter min mobiltelefon samtidigt som jag pratar i den..det du ;)

    SvaraRadera
  3. haha :D jag har som guldkryckan också letar mobilen ngn gång och sen insett att jag pratar i den, doh!

    SvaraRadera
  4. Menande kommentarer från makar uppskattas inte ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?