QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 november 2012

Twilight

 
Nu har den här tanten varit på bio igen.
Det är bara att erkänna att jag har varit duktigt häktad på Twilight-serien,
så det var Breaking Dawn Part Two som skulle betittas.
 
Den här gången var det inte pensionärsbio, utan babybio.
"Pytt", tänkte jag, "en baby eller flera gör väl ingenting".
Men inte en enda baby, och inga föräldrar var att se, faktum är att den
här gången var det bara jag! Så jag kände mig tuff i trynet
 och satte mig två platser bortanför den plats jag hade fått enligt biljetten.
 
Men jag höll mig på samma rad, nån måtta får det ju vara ;-)

10 kommentarer:

  1. Då är vi två som gillar dessa filmer!
    Visst är de bra!
    Nu har jag inte sett den sista men det kommer jag absolut att göra. De andra har jag på DVD så jag kan se dem när lusten faller på... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Aldrig riktigt fastnat för dessa filmer eller böcker.

    SvaraRadera
  3. Fru Fransson har en arg 10-åring som vill se den filmen, en jättearg 10-åring...

    SvaraRadera
  4. har inte sett någon av dem, men dottern är fast. Men hur kändes det att vara ensam på biografen?

    SvaraRadera
  5. VA?! ENSAM när du skulle se TWILIGHT!?!Jag är mållös! :-)

    SvaraRadera
  6. Hva!? Helt aleine i salen!? Da hadde jeg ikke nøyd meg med ett sete, men slengt beina over så mange plasser jeg kunne, he he.

    SvaraRadera
  7. Jag fattar inte....hur kunde du vara helt ensam där?? Visste inte folk att den filmen visades den tiden? Det är ju liksom en storfilm... :P

    SvaraRadera
  8. Har ingen koll på dess filmer men jag är imponerad av att du "vågade" sätta dig på "fel" plats ;)

    SvaraRadera
  9. meeen då, e de bara ja som inte sett part 2?!?

    SvaraRadera

Ja, och...?