QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

21 november 2012

Nya med spray

Kommer ni ihåg dom här?
Jag gillade dom så himla mycket att jag gick och köpte ett par till,
och idag har jag sprayfärgat dom svarta. Jag brukar alltid göra sånt utomhus,
och idag var det extra spännande för med ett väder som blåser från alla håll
och kanter är det svårt att förutse vad som mer kan bli svart.
 
Men det klarade sig över förväntan :-)
 

5 kommentarer:

  1. Åh, avis. Klackar funkar ju inte för rulisbrudar.

    SvaraRadera
  2. Jag minns dem mycket väl! Hur snygga som helst :D

    SvaraRadera
  3. Va? Kan man sprayfärga mockaskor själv??? Hade jag ingen aning om. Var kan man köpa sådan färg?

    SvaraRadera
  4. Sprayfärg i sånt väder borde kunna få fantastiska konsekvenser.

    SvaraRadera
  5. modern konst i trädgården?

    SvaraRadera

Ja, och...?