QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 november 2012

En tisdag som kom och gick

Idag har jag gjort precis detsamma som jag brukar göra på tisdagar, dvs varit en sväng  i simhallen och dragit några många längder. Efter åkte jag som jag också brukar, till min sjukgymnast som i vanlig ordning tog livet av mig. Men vid det här laget vet ni ju det, så vad i all världen ska man skriva om? Detsamma omigen? Tja....

Jag har nåt kul på gång, men det kan jag inte skriva om än. Men jag gläder mig!

Jag fattar inte hur ni hinner blogga så mycket som ni gör, jag tycker jämt att jag hänger efter. Och nu inför upptakten av adventstiden och juleriet, så fattar jag det ännu mindre. Kanske det blir lite tid imorgon att hinna runt lite på era bloggar? Hoppas så.

11 kommentarer:

  1. Men åhh nu blir jag nyfiken :)

    SvaraRadera
  2. Plöja bassänglängder längtar jag efter... kan vara nästan som meditation...

    SvaraRadera
  3. Jag varken hinner blogga eller julfixa så jag får nog ligga i jag med och läsa ikapp dessa bloggar.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle nog också behöva en sjukgymnast... Suck :-(

    SvaraRadera
  5. Vem hinner blogga? Just nu har jag fått öka på min arbetstid så nu blir det ännu mer katastrof än vad det har varit *suck*
    Gör jag något blir det snabba inlägg med ett foto eller två från jobbet.

    SvaraRadera
  6. Vem har nåt att blogga om? Men stort tack för snäll kommentar hos mig :)

    SvaraRadera
  7. Får jag gissa? Jag gissar på en resa.

    SvaraRadera
  8. Simma lugnt :)

    jag hinner oftast max me ett inlägg, beundrar dom som hinner me fler.
    Spännande??

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  9. Jag vill veta vad det kuliga är!?

    SvaraRadera
  10. Å, så blev det ett par rader nedskrivna i allafall =D
    Barnbarn på g? Nyfiken, hihi. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Det är inte vad man skriver utan hur man skriver det som är intressant så skriv du om köttbullssmet eller för all del halvfabrikat eller väskor eller SKOR eller så...

    SvaraRadera

Ja, och...?