QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

29 november 2012

En chockartad upplevelse

I fjor pajade vår julgran på jobbet efter att ha varit
utlånad till en julelunch på annan sektion. 
Den kom tillbaka med en synnerligen kraftig slagsida,
vad faen gör folk på en julelunch mitt i arbetstiden??
Vi var därför eniga om att det behövdes en ny i år.
 
Jag kan dock lugnt säga att jag inte var beredd på synen
som mötte mig på jobbet klockan halv åtta imorse....

Jag är glad att jag sitter med ryggen till.



31 kommentarer:

  1. Nämen fy fabian så gräsligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var sannerligen milt uttryckt....

      Radera
  2. En sån har dottern! ;))
    Det har INTE jag!!!

    SvaraRadera
  3. JÖSSES! Får du någon arbetsro eller ens arbetslust med denna hysteriska varelse?

    SvaraRadera
  4. Kära söta...kan bara beklaga. Kan ni låna ut den här också till samma avdelning?

    SvaraRadera
  5. Byt ut fröjdefull jul till färgfull jul ! Ganska ful....

    SvaraRadera
  6. en sån har min syrra - helball! :D

    SvaraRadera
  7. OMG!!
    Er det ein julespøk??

    SvaraRadera
  8. Kalla mig gärna konservativ. Men en gran ska vara grön! Punkt.

    SvaraRadera
  9. Den som är ansvarig för inköpet borde tvingas bjuda på fika varje dag hela december som straff!

    SvaraRadera
  10. Hahaha... jag tycker den var lite rolig :D

    SvaraRadera
  11. Förstår om ni alla blev klarvaken, när ni såg denna ;)))

    SvaraRadera
  12. Va ju lite kul da men kanske slitsam i längden!
    Färgen är ju minst sagt påträngande c",)

    Ha en fin dag o njut adventshelgen, Klem Anna



    SvaraRadera
  13. Nej, och åter nej. Det skär verkligen i ögonen. Bokstavligt talat...

    SvaraRadera
  14. Gudars! Ni lär inte behöva låna ut den fler gånger...

    SvaraRadera
  15. Det tycks inte bli en grön jul i alla fall. Finns det ett samband med ett svenskt kaffemärke? :)

    SvaraRadera
  16. Blir det juleluch även i år så erbjud er snabbt att låna ut den ;-)

    SvaraRadera
  17. HAHA , Ja det behövs inget pynt i den i alla fall. Skulle nog inte synas :)

    SvaraRadera
  18. HA HA HA HA! Nu fattar jag vad gäller min hp ;-)
    Satan i gatan vad ful den är!

    SvaraRadera
  19. Jag tycker lite synd om den. Den ser ut som om den skäms lite, nästan som den kommit felklädd till en fest..?

    SvaraRadera

Ja, och...?