QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 oktober 2012

Bara tisdag ju

När jag vaknade imorse var jag heligt överbevisad om att det var lördag, men det var det ju inte - sicken nertur....nähä, bara tisdag. Fast jag gnäller egentligen inte, för idag kommer Sonen hem en rask runda för att hänga med på konsert med Brit Floyd inne i huvudstaden morgon. Gläder mig vilt till detta!

Middagsfundering idag - hemmalagade hamburgare kanske? Mmm....snadder...!

6 kommentarer:

  1. Hemlagade hamburgare är så goda!
    Tyvärr bara tisdag, längtar till helg...
    Solskenskram

    SvaraRadera
  2. Wow, hoppas på en NJUTBAR konsertkväll! Den skulle jag också gärna hänga med på ;)

    SvaraRadera
  3. Tirsdag og sesongavslutning på Grey's!

    SvaraRadera
  4. Men lördag betyder ju sovmorgon?

    SvaraRadera
  5. Hur var konserten??!!
    Och hamburgaren? Jag var så sugen på hamburgare igår men jag fick grönsakssoppa....

    SvaraRadera

Ja, och...?