QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 oktober 2012

Minsann!

På tal om detta och detta,
så vill jag bara upplysa om att det är en myt att  kvinnor ruinerar sig på skoköp.

Från norsk textteve

Däremot visar det sig att par hamnar i lyxfällan fordi
att männen köper ny bil för ofta!

Där ser man!
Så jag tänker fortsätta shoppa,
och det med gott samvete :-)

13 kommentarer:

  1. Härligt! Får nog bli en ny väska också ;)

    SvaraRadera
  2. Män och deras bilar! Jag förstår inte vitsen. Skor förstår jag däremot.

    SvaraRadera
  3. Jag printar ut det här åt Mannen :-)
    Klockren kommentar om kaffemaskinen :-))) har tänkt på pingvin men missat hockeyhjälmen.

    SvaraRadera
  4. Haha! Då gjer vi det :)

    SvaraRadera
  5. Ja hallo, et par sko fra eller til velter jo ikke økonomien. Eller noen vesker........eller noen klesplagg, parfymer, frisørtimer...Så lenge man lar være å kjøpe bil hver tredje måned så skal det gå bra.

    SvaraRadera
  6. Då fortsätter jag oxå att shoppa ;)

    SvaraRadera
  7. Hahaha...Ja,där ser man! ;))

    Ha det så bra./Sölvi.(norska,boende i Sverige)

    SvaraRadera
  8. Jeg er mest opptatt av at noen faktisk bruker tekst-tv fortsatt jeg. Trodde jeg var den eneste ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?