QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 oktober 2012

Innegöra

Jag har gjort tråkiga saker idag som egentligen inte är nåt att skriva ett inlägg om.
Ni vet: bytt i sängarna, tvättat, dammat och dammsugit, städat badrummen och
torkat golv. Men för all del, det är ju ändå ett livstecken.
Imorgon ska jag baka och boka. Bullar och en Köpenhamnstur.

11 kommentarer:

  1. men man kan skriva om sånt också :)

    SvaraRadera
  2. Det låter roligt när du skriver om det! Nästan så att jag själv blir sugen på att göra samma saker som du har gjort idag - men bara nästan. Önskar dig en trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  3. Kanske tråkigt att göra men härligt när det är gjort ;)

    SvaraRadera
  4. Slikt kan ein skrive om, veit du ;)

    SvaraRadera
  5. Alltid skönt när man är klar. Själv har jag tagit en lååång powernap i soffan ;)

    SvaraRadera
  6. Både baka och boka lockar mig :-)

    SvaraRadera
  7. Har också gjort lite löpande sysslor! Toppade min glamorösa dag med att koka sylt ;)

    SvaraRadera
  8. Hørtes ut som du har vært skikkelig husmor i dag! Her i huset gjorde vi oss klare for ein loppis og var ute i god tid, heile 14 dager faktisk :)

    HA ein god kveld og klem tilbake fra gullet mitt her :)

    Klem

    SvaraRadera
  9. Vissa vardagsplikter måste göras någon gång...

    SvaraRadera
  10. Det är viktiga saker att skriva om, det där! Visar på att du är kreativ och att jag är lat! hihihi
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Allt det där gjorde jag igår och idag gör jag så lite som möjligt ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?