QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 september 2012

På plats!

Bild hittad på nätet

Jag funderar lite på om Mister Milans sätt att fostra hundar
också kunde funka på äktamän?
Till tider hade det varit kalas att ha mer grepp på Maken,
det tycker jag faktiskt.
fast jag vill inte ha honom slickandes mig i örona,
det gillar jag inte.

Vad tror ni andra quinns där ute?

13 kommentarer:

  1. Milan funkar nog bättre på kvinnor tror jag bestämt. ;-)

    SvaraRadera
  2. Med tanke på att jag är ensam sedan drygt 10 år så tror jag inte att det fungerar. Kanske om du tar ett strypkoppel med el i...

    SvaraRadera
  3. Den där gubben ger mig myrkryp. Aldrig nånsin att jag skulle låta honom komma nära min(a) hund(ar).

    Om hans metoder passar bättre på män låter jag vara osagt! :-)

    SvaraRadera
  4. Ingen aning. Har inte sett på programmen, så jag kan inte uttala mig...

    SvaraRadera
  5. Renée har en poäng där säger ännu en singel :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha, min sambo slickar mig i öronen - utan hunduppfostran. Skulle nog prova dressera honom lite ;-)

    SvaraRadera
  7. Det kanske är värt ett försök:-)

    Svar: Varsågod, hoppas du gillar det!

    SvaraRadera
  8. Om du bara får maken att förstå att det är du som är flockledaren så är ju saken klar. Tyvärr har jag inte ens kommit så långt med barnen än, men hoppet är ju som bekant det sista som överger en. :D

    SvaraRadera
  9. Glöm inte återberätta när du testat ;)

    SvaraRadera
  10. Well, jag vet inte om stackel och elhalsband är helt tillåtet men det där underliggande focklederiet kan nog funka.

    SvaraRadera
  11. Behövs nog varken stackel eller elhalsband, men glöm inte att du måste motionera honom varje dag ;)

    SvaraRadera
  12. Fanns ett tv-program för några år sedan med just den vinklingen, en kvinna som hade problem med sin man fick hjälp att ändra hans beteende med hjälp av en hundtränare. :)

    SvaraRadera

Ja, och...?