QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 september 2012

Klart man är optimist

Nu är säsongen för motorvärmare igång igen. Förhoppningsvis backar jag inte utan att ta ur kontakten lika många gånger den här säsongen som den förra. Plus också i såna fall att Maken inte behöver remontera uttaget lika många gånger i fronten på bilen.

7 kommentarer:

  1. He he, ännu en fördel med att inte ha någon värmare ser jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag varför jag aldrig fått någon motorvärmare av sambon :).

    SvaraRadera
  3. Jag har heller inte fått någon och det verkar vara tur!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Glad jag slipper tänka på motorvärmeare!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  5. Fy.. fryser bara jag tänker på eländet..

    SvaraRadera
  6. Haha, någon borde uppfinna en sladd som drar ur sig själv. :)

    SvaraRadera
  7. postitlapp på ratten kanske?

    SvaraRadera

Ja, och...?