QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 september 2012

Jag är förälskad!



....i mina nya gulleraringar i garderoben!

Men åhh...dom är så himla fina!
Yttepytteplutteplatå,
måste vara snart trettio år sedan jag hade platåskor sist.
Dom är förvånansvärt sköna.

Igår ryddet jag vekk alla sommarskor,
det är inte många dagar jag gick med sandaletter i år....

17 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh snygga!
      Nej, du sommarskorna har man inte slitit på direkt.

      Radera
  2. Hoppas du blir bjuden på många tillställningar så du får användning för dom.

    Nötta sommarskor finna inte heller här. Tur jag inte köpte några nya. Har "bott" i mina gympaskor

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga. Helt enkelt jag-vill-också-ha-såna snygga! Trodde det var två olika par innna jag läste hela texten.
    //Singelmamman

    SvaraRadera
  4. Flotte sko, er de i tillegg gode å gå i....supert! Ikke mange dagene mine åpne sandaler fikk lufta seg i år heller, bedre lykke neste sommer.

    SvaraRadera
  5. Fine!
    Skal jammen ta å rydde vekk sommarsko, då pleier sola å komme.....
    Non stop regn her.

    SvaraRadera
  6. Åh guuuud, förstår den förälskensen! Varifrån och vilket märke? Fler färger? Allt! :-)

    SvaraRadera
  7. RIKTIGT SNYGGA! VILL OXÅ HA!!!

    SvaraRadera
  8. Dom såg både snygga och bekväma ut ! Nice !!

    SvaraRadera
  9. Wow! Förstår din förälskelse. Dom är supersnygga!

    SvaraRadera
  10. Älskar skor, ändå går jag bara omkring i sneakers....

    SvaraRadera
  11. Riktigt tjusiga! Gillar när det är lite platå. Bra fyndat. :)

    SvaraRadera
  12. Jag trodde det var två olika par! Hur som helst så är de ursnygga. Liten platå är inte fel utan gör oftast skon lite stadigare. Kan vara bra ibland ;-)

    SvaraRadera
  13. Oh, veeeeeldig fine!!
    Selv rasket jeg med meg tre par sko i dag, kan aldri få for mange... :)

    SvaraRadera
  14. Snygga och lagom klack!
    Ut och svira nu :)

    SvaraRadera

Ja, och...?