QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 september 2012

Förälskelsen som smittade

Gulleraringarna är köpta på Eurosko, kostade 599.- i Norge.
Dom finns också i Sverige hos samma kedja, där kostar dom 699.-
Lite små i numren, jag fick gå upp en storlek :-)
Jag har inte sett dem i andra färger,
men man kan ju färga själv?
Det gör jag ibland med gott resultat,
spray på burk är det som gäller då.

Märket är Softwalk och färgen heter "Taupe". 
Modell 110 om man gör ett sök på hemsidan

Løp å kjøøøøøp!!!

8 kommentarer:

  1. Snygga, men vilken färg är det egentligen på dom? Blå eller lila? Eller skojar du med och har två par?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klicka på "här" så ser du den riktigaste färgen.
      Jag skulle väl beskriva den som "nude" (en typ beige).

      Radera
    2. Är en väldigt kräsen dam sOm använder ett par sko året runt. Minns att min mamma gjorde de på när jag var liten, någon gång 80-talet. Tack för tipset!

      Radera
  2. På riktigt? Färgar du om skor själv? Blir det bra? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort sett har det blivit bra!
      Men jag tror att spray är lättast.

      Radera
  3. Jag gillar Softwalk. Har ständigt ögonen öppna för deras och Riekers skor. Eftersom jag har st.35-36 kan jag aldrig fundera på att köpa eller inte. De få 36:or som kommer in gäller det att plocka åt sig.

    SvaraRadera

Ja, och...?