QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

19 augusti 2012

Söndag och en lampa

En ljuvlig dag har söndagen varit så långt (inte så värst mycket kvar då).
Vi har båda suttit i solen och njutit av värmen.
Maken har också hunnit spika lite lister samt lägga upp det elektriska igen på vårt
hobbyrum, så nu kan jag sitta där och sy igen. Mer listande återstår, bl a i hallen,
sen ska det skruvas ihop nya bokhyllor från IKEA.
Samma gamla Billy, men i ljusare träslag den här gången.

Jag har också sett mig ut en underbart vacker lampa som jag tror
skulle kunna passa fint i hallen, så här ser den ut:
Nightfly
Catarina Larsson heter hon som har designat den,
här kan du läsa mer om du är intresserad.

11 kommentarer:

  1. Najs lampa, men måste det inte vara väldigt högt i tak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, lampan finns i två storlekar, jag tänkte den på 1 meter.

      Radera
  2. Lekker lampe.
    Jeg måtte trekke inn fra terrassen i dag, det ble rett og slett FOR VARMT!

    SvaraRadera
  3. Läcker! Kan tänka mig en sådan i trappan vilket år som helst, när det är färdigrenoverat. Där har jag lite höjd i taket.

    SvaraRadera
  4. Den lampan är sÅ fin, jag har oxå tittat på den ett tag!

    SvaraRadera
  5. Jätte fin lampa!

    Sv: Jo lite galna är vi nog allt ;D

    SvaraRadera
  6. Som jag gillar den där lampan. Köp köp köp...

    SvaraRadera

Ja, och...?