QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

11 augusti 2012

"Missinassen"

Den här tiden på dygnet är bara min. Det är tyst i huset, mörkt ute och
inga störande "arbetsljud" som normalt är att höra i vardagen. Stort sett
sitter jag och läser en bok, teven får vara av.

Egentligen borde jag gått och lagt mig för längesen, men så fick jag syn på två Leopardsniglar som tydligen gillar varandra på förrådsväggen i år igen, och
därmed blev jag stående och titta på dom i tillägg. Mer om det i ett kommande inlägg.

10 kommentarer:

  1. Ha ha så du smyger upp och kollar på de :)

    SvaraRadera
  2. Missinassen kan vara en mycket livgivande tidpunkt! Både för sniglar och människor.

    SvaraRadera
  3. Så du är uppe och kollar på porr med andra ord....

    SvaraRadera
  4. Ja, missinassen eller arlaarla morgon, när inte en jävel är vaken. Fantastiska stunder!

    SvaraRadera
  5. Den tidpunkten kan vara så rogivande!

    SvaraRadera
  6. Leopardsniglar? Låter raffigt! Har du någon bild på dem? Kram

    SvaraRadera
  7. Tänkte bara tala om att jag har flyttat hit:

    http://stinasvardagsblogg.blogspot.se/

    Välkommen.

    SvaraRadera
  8. Hej

    Så du är en nattuggla typ? hehe. Ja den bästa tiden för mys är ju natten...sitta uppe i natten och mysa.

    SvaraRadera
  9. Har man liveshow på gång så det klart att man ska passa på att titta.

    SvaraRadera

Ja, och...?