QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 juni 2012

Mannfolk (hur många gånger har jag skrivit det i rubriken?)

Maken ser på en ny klocka.
(men han ska inte ha nån)

Maken tittar i klockbroschyrer.
(men han ska inte köpa)

Maken surfar klockan på nätet.
(men han ska bara se)

Maken har bara tittat på den i en affär.
(men han ska inte köpa den)

Maken ska bara titta på den igen.
(men han ska inte ha den)

Jag sätter en femma på att han har tittat dit den på armen när han kommer hem.

8 kommentarer:

  1. Jepp! Vi har vanlig lördag här!

    SvaraRadera
  2. haha ....det där låter rätt troligt faktiskt;-) fniss

    SvaraRadera
  3. Låter som min Make när han tittar på cykelattiraljer... ;-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Här tittas det överhuvudtaget inte, men jag tycker det verkar charmigare med din man!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej

    Känner inte igen det där? ;) hi hi

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Nä, men snart. Så min femma är bara lite fördröjd ;-)

      Radera
  7. Var glad att det är ett armbandsur! Maken här har alltid gillat klockor, fast större storlekar då. Helst ska dom låta också.

    SvaraRadera

Ja, och...?