QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 juni 2012

I hushållet

Jag vill ha ett lite långt bänkskåp i köket rakt ut från väggen så jag får ett
"U" vid spisen/komfyren. Ett yttepytteingrepp i kökeriet. Men nähä!
Då ska Maken byta ut hela fadderullan (hela köket alltså)!
Vi står på stedet hvil i den diskussionen precis som vad det gäller nya toaborstar.

Nu har jag fått kiken på nytt biffbestick, och vips!
så ska han byta ut hela jefla bestickparken!

Alltså vad FAEN är det med den mannen?!??

9 kommentarer:

  1. Han kanske har en hemlig vinst på Lotto som han vill bränna? :-D

    Min gamla pappa brukar göra så här, mamma kan kika på någon bild eller tips på nåt och vips så har han dragit igång och gjort ett jätteprojekt.
    Och säger man nåt så påstår han -"Jamen morsan har ju bestämt att det ska vara så"

    SvaraRadera
  2. Var glad åt att han vill göra nåt! Såvida han inte är en sådan som slutar mitt i projektet?

    SvaraRadera
  3. En sak är säker, han är i alla fall INTE släkt med Husse...

    SvaraRadera
  4. Han är man helt enkelt. :)

    SvaraRadera
  5. Ja du, han är inte som andra karlar i alla fall. Har en en singelbror? Far? Kusin?

    SvaraRadera
  6. Men han byter inte ut dig i alla fall (och det är ju det viktiga)

    SvaraRadera
  7. Här hemma är det nog tvärtom.
    Mannen får en ide och jag spinner vidare på den och
    vips så har det blivit ett jätte projekt.

    SvaraRadera
  8. Jag brukar köpa en bukett toaborstar till maken när jag är på Ikea, mest för att han helst skulle ha samma resten av livet.

    SvaraRadera

Ja, och...?