QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 juni 2012

Ett Amsterdamkap

För första gången i mitt liv har jag ett blått nagellack på tassarna.
Det är ett märke som heter KOH,
och det var en hel vägg med alla möjliga färger i alla möjliga nyanser.
Nästan lite som Essie.

Den blå jag köpte heter Bohemian Chic,
och så här ser den ut: (det är inte mina naglar).

Bild hämtad här:
Färgen påminner om den färg jeans har,
och jag är jättenöjd.

Nagellack är kul!

11 kommentarer:

  1. Ja, den var kul! Eg har blålilla på hendene og lilla på tåneglene!

    SvaraRadera
  2. Får du ha nagellack då du arbetar?
    Jag har aldrig haft nagellack på fingrarna, bara på tårna.
    Den där färgen gillade jag också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är numera kontorråtta utan patientkontakt, så det är ingen som kommenterat det.

      Radera
  3. Önskar jag hade naglar att ha nagellack på...mina är mjuka som dasspapper :-/ Men snyggt är det :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina är superkorta, men jag målar ändå. Jag tror dessutum att det går bra att måla på dasspappersnaglar.

      Radera
  4. Mkt snyggt, jag blir avundsjuk på snygga naglar..mina är som svaga tunna pappersnaglar går av så fort de fått lite längd..

    SvaraRadera
  5. Urläcker färg! Undrar varför jag aldrig blir färdig till att använda nagellack...

    SvaraRadera
  6. Jag önskar att jag var lite mer ordningsam när det gäller att ta hand om händerna.

    SvaraRadera
  7. Jätte snyggt!!!

    Jag älskar lackade naglar...men men när man jobbar på ett sjukhus med patienter är det inte ens värt att tänka tanken. När jag har semester då lackar jag som fan ist!!

    SvaraRadera

Ja, och...?